Andrey.Lviv.UA
  • About
  • Блог
  • Контакти
  • Фото
  • Пропозиції
  • SEO

Оптимізація поведінкових факторів ранжування

Опубліковано: 12/09/12 Автор: Andrey Kravets

Оптимізація поведінкових факторів ранжування Прагнення розробників пошукових систем зробити видачу найбільш корисною для користувачів цілком зрозуміле, тому що це їх пряме завдання. Але очевидно, що для цього не годяться алгоритми, що використовують для ранжування лише сухі цифри параметрів. Тому пошукові системи крім якості контенту та вхідних посилань стали придивлятися до поведінки користувачів.

Як пошуковики працюють з поведінковими чинниками?
Яким же чином «Яндекс» шпигує за користувачами і з'ясовує їх поведінку? Перше, що враховує пошуковик — це клікабельність у видачі. Якщо в три рази більше користувачів вибирають восьмий результат в SERP, ніж всі інші, то це прямий натяк на те, що він є більш релевантним запитом. Тому пошуковик може підняти такий результат на позицію вище, незважаючи на всі заслуги інших сайтів у вигляді посилань та інших чинників.

Більше...

Залучення трафіку з соціальних мереж

Опубліковано: 12/08/12 Автор: Andrey Kravets

Залучення трафіку з соціальних мереж В останні роки соціальні мережі настільки розширили свій вплив, що зараз важко знайти сайт, на якому немає їхніх слідів — кнопок «Мені подобається» або посилань на спільноту. Дійсно, як показує практика пошукової оптимізації та маркетингу, при правильному підході це дає позитивний ефект у просуванні сайту. Дещо про основи соціального маркетингу я уже писав, а цьго разу напишу про додаткові можливості залучення трафіку на сайт і правильну роботу в соціальних мережах.

Для чого потрібні спільноти в соціальних мережах?
Створення спільноти в соціальній мережі — це відмінний спосіб залучити цільову аудиторію на сайт, так як в них бере участь величезна кількість активних користувачів, і головне — з відповідними (цільовими) інтересами. За деякими оцінками щоденна аудиторія тільки соціальної мережі «ВКонтакті» складає близько 35 мільйонів чоловік. Як відбувається перетворення користувачів соцмережі у потенційних покупців? Практично у всіх мережах є можливість створення груп користувачів. Об'єднати користувачів у цих групах можна практично по будь-яких критеріях: від місця проживання до інтересів і захоплень. Але для нас більше цікаві групи, присвячені брендам. Саме в таких спільнотах розміщується необхідна інформація, даються посилання на цільові сторінки сайту та інша інформація.

Більше...

Робота із зовнішніми чинниками просування сайту

Опубліковано: 12/01/12 Автор: Andrey Kravets

Зовнішні фактори просування сайту Одними лише авторськими текстами, їх бездоганним оформленням, ідеальною перелінковкою та іншими внутрішніми чинниками ранжування сайт в ТОП не вивести — потрібні ще й вхідні посилання. Але як їх здобути? Існує багато способів їх отримання, але, на жаль, безкоштовні посилання для абсолютної більшості комерційних сайтів обходяться набагато дорожче покупних. Також важливо розуміти, що посилання посиланню різне: майданчики-донори, тобто сторінки, на яких купуються посилання, повинні володіти певними (і не завжди простими у вимірі) параметрами. Це ні в якому разі не можна випускати з уваги, так як деякі посилання можуть навіть серйозно нашкодити просуванню і затруднити вихід в ТОП.

Більше...

Підбір пошукових запитів для просування сайту

Опубліковано: 11/28/12 Автор: Andrey Kravets

Першим етапом підготовки сайту до просування є створення семантичного ядра, тобто списку ключових запитів, які найбільш повно охоплюють тематику сайту і відображають його вміст. Саме ці слова повинні вводити в пошуковик користувачі, щоб потрапити на ваш сайт. До створення семантичного ядра треба підійти дуже серйозно, тому що від цього буде залежати ефективність роботи сайту і, що важливо, розмір бюджету просування. 

З чого почати підбір пошукових запитів?

Перш за все спочатку необхідно вручну скласти список головних ключових слів, які відображають тематику вашого сайту і найімовірніше в якості пошукових запитів будуть приводити цільову аудиторію з пошуковика на ваш сайт. Тобто якщо ресурс представляє собою інтернет-магазин з продажу товарів для домашніх тварин, то логічно буде включити до списку такі слова, як «корм для собак», «ошийники», «клітка для птахів», «акваріум» і т.д. Всі ці запити повинні бути релевантні контенту сайту (якщо ви, наприклад, не продаєте корм для собак, то цей і всі суміжні запити потрібно виключити). Але такий спосіб є дуже трудомістким, тому варто користуватися спеціальними інструментами, які суттєво полегшують процес створення семантичного ядра.

Більше...

Покупка Б/У домена

Опубліковано: 11/28/12 Автор: Andrey Kravets

Покупка Б/У домена Інколи виникає необхідність у покупці домену, який до цього вже «був у вжитку», як у нас кажуть — Б/У :D. Це може бути пов'язано з різними причинами: необхідністю в «швидкому старті» по просуванню, потрібно конкретне доменне ім'я. Які труднощі при цьому можуть виникнути? Як максимально безпечно провести цю процедуру? До чого бути готовим при купівлі вживаного домену? Саме про це буде темою сьогднішньої статті.

Більше...

Методи захисту контенту від плагіату

Опубліковано: 11/23/12 Автор: Andrey Kravets

copyright Після запуску нового алгоритму Penguin в Google позиції багатьох сайтів у видачі поповзли вниз — основною причиною стала наявність на них неунікального текстового контенту. У цій статті я розповім, як правильно оберігати свої тексти від копіювання.

Для чого необхідно захищати контент ?

У мережі широко поширене копіювання контенту. Багато недобросовісних «фахівців» при створенні сайтів економлять на послугах копірайтерів і беруть тексти з інших сайтів. Крадіжка контенту набула досить широких масштабів. Цілком природньо, що пошуковики це не схвалюють і ведуть боротьбу з дубльованими текстами за допомогою спеціальних алгоритмів.

Більше...

  • «
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • [17]
  • 18
  • 19
  • 20
  • »

Про автора

Автор andrey.lviv.uaПривіт! Як не важко здогадатись - звати мене Андрій і мешкаю я у славному місті Львові. Тут, як заведено, я постараюсь розповісти кількома словами про себе, хто я і звідки, та як докотився до такого життя

Більше...

Допоможи Армії SOS

Недавні статті

  • Новий спосіб обійти екран блокування на iPhone 6S І 6S Plus 04/06/16
  • Через «підозрілі» доходи банк вправі заблокувати Вам картку 02/26/16
  • Технологія Eternal 5D дозволить записати на один диск всю історію людства і зберігати її до нескінченності 02/22/16
  • CAT S60 – смартфон з вбудованим тепловізором 02/20/16
  • AMD Zen – 32 ядра, підтримка DDR4 плюс симетричний Multi-Threading 02/15/16
  • Баг iPhone – отримуємо «цеглу» всього лиш змінивши дату :) 02/14/16
  • «Нові» старі вразливості в безпровідних маршрутизаторах 12/18/15
  • Андроїд віруси Shuanet, Ghost Push і Kemoge 11/07/15
  • Vaporcade Jupiter - смартфон для курців з вбудованим «кальяном» 11/07/15
  • Квадрокоптер Ehang Ghost Drone 2.0 і окуляри віртуальної реальності 11/07/15

Нові коментарі

  • Володимир on Просування відео на YouTube
  • Мар"яна on Просування відео на YouTube
  • Василий on Роль відео в SEO
  • Артур on Як заробити на своєму сайті. Монетизація
  • Віталій on SEO оптимізація - що це таке?
  • Andrey on Модифікуємо модуль arc_meta
  • Віктор on Модифікуємо модуль arc_meta
  • Павел on Прийоми і стратегії управління репутацією
  • Alex on Як заробити на своєму сайті. Монетизація
  • Andrey Kravets on Баг iPhone – отримуємо «цеглу» всього лиш змінивши дату :)
  • Грицко on Баг iPhone – отримуємо «цеглу» всього лиш змінивши дату :)
  • BeVisible on SEO оптимізація - що це таке?

Категорії

  • Авто
  • Електроніка
  • Події
  • Службові файли
  • Фінанси
  • iOS
  • iPhone
  • Контекстна реклама
  • Мандрівки
  • Модулі
  • Новини HiTech
  • Операційні системи
  • Минуле...
  • Мови програмування
  • Безпека в мережі
  • СЕО
  • Новини СЕО
  • SEO-інструменти
  • SEO-тренди
  • Сервери
  • SMM
  • Технології
  • Textpattern
  • Власна думка
  • Внутрішня оптимізація
  • Web-дизайн
  • Web-інструменти
  • Windows
  • Заробіток в мережі

Мітки

Connect!

Facebook Google+ Pinterest tumblr Twitter Instagram

Слідкуй за автором в соцмережах

Випадкові Фото


Twitter @andreylviv

Про автора

Автор andrey.lviv.uaПривіт! Як не важко здогадатись - звати мене Андрій і мешкаю я у славному місті Львові. Тут, як заведено, я постараюсь розповісти кількома словами про себе, хто я і звідки, та як докотився до такого життя

Більше...

Legal

  • Архів
  • Словник
  • Карта сайту
© 2011 - 2025 Andrey.Lviv.UA - Персональний сайт Andrey'a
Facebook Google+ Pinterest tumblr Twitter Instagram

Слідкуй за автором в соцмережах